Luchthavenvervoer in de regio Limburg

Airportservice,
met de nadruk op SERVICE.

Algemene voorwaarden

ARTIKEL 1 – BETALINGEN

U kan de transfers op 3 manieren betalen.

  1. U kan de transfer contant betalen aan de chauffeur per traject. U ontvangt steeds een betalingsbewijs.
  2. U kan online via onze website de betaling uitvoeren.
  3. Voor bedrijven kan u betalen na ontvangst van het factuur. Deze wordt opgemaakt na uitvoering van de transfer. Bij het niet betalen van de factuur 14 dagen na factuurdatum, zullen wij een toeslag van 15% aanrekenen (met een minimum van 25 euro).

ARTIKEL 2 – TRANSFER TIJDEN

Voor een transfer naar de luchthaven zal Airportservice Hasselt BV op het afgesproken uur u ophalen. Indien u dit uur wenst te verlaten is de klant volledig zelf verantwoordelijk voor de haalbaarheid. Indien door een onvoorziene omstandigheid (bvb een ongeval) u te laat op de luchthaven aankomst, kan Airportservice Hasselt BV hier niet voor verantwoordelijk voor gesteld worden.

ARTIKEL 3 -TYPE TRANSFER

Bij een gedeelde transfer kan het zijn dat voor de heenreis naar de luchthaven er extra personen worden opgehaald, Airportservice Hasselt Bv zal er steeds voor zorgen dat u minimum 2 uur voor vertrek op de luchthaven bent. Bij terugreis dient u te wachten op klanten waarvan de vlucht binnen de 45minuten van jullie vlucht zal landen. Het ophaaluur voor de heenreis ontvangt u ten laatste 1 dag voor vertrek.

Bij een privé of luxe transfer worden er geen andere klanten opgehaald, ook bij de terugreis dient u niet te wachten op andere klanten. Onze chauffeur zal 30minuten na landing aanwezig zijn.

ARTIKEL 4 – ANNULATIE TRANSFER

Voor gedeelde transfer kan u uw transfer steeds gratis annuleren tot 48 uur voor vertrek. Bij annulatie minder dan 48 uur voor vertrek zal het totale bedrag worden aangerekend. Privé transfer kunnen gratis geannuleerd worden tot 24uur voor uitvoering. Bij annulatie minder dan 24 uur voor vertrek zal het totale bedrag worden aangerekend.

ARTIKEL 5 – VERANTWOORDELIJKHEID

Airportservice Hasselt BV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te voorkomen.

ARTIKEL 6 – WACHTTIJDEN

Na landing wachten onze chauffeurs 60 minuten. Indien deze langer moeten wachten zal er een extra kosten worden aangerekend van 15 euro per 15 minuten.

ARTIKEL 7 – VERTRAGINGEN / WIJZIGINGEN / VERLOREN BAGAGE

Indien de vlucht vertraging heeft proberen we dit op te volgen, het is steeds raadzaam je chauffeur op de hoogte te brengen. Indien de vertraging groot is kan het zijn dat we onze planning dienen te herzien en u bijgevolg langer dient te wachten op de luchthaven. In uitzonderlijke houdt Airportservice Hasselt BV zicht het recht voor om de transfer te annuleren.

Indien uw vlucht te vroeg is geland, zou het kunnen dat u moet wachten op de chauffeur, doch zullen wij proberen dit te voorkomen. Indien u een vluchtwijziging ontvangt dient u dit steeds door te geven aan Airportserive Hasselt BV zodat we de nodige aanpassingen kunnen doen. Bij laattijdige wijzigingen houdt Airportservice Hasselt BV zicht het recht voor om de transfer te annuleren.

ARTIKEL 8 – GSM

U ontvangt de dag voor de transfer steeds het GSMnr van de chauffeur. Ook onze chauffeurs ontvangen het gsm nummer van de passagier. Het is daarom belangrijk dat u steeds uw GSM heeft opstaan op het ogenblik dat de transfer gepland staat. Indien u telefonisch niet bereikbaar bent 1 uur na landing houden wij ons het recht voor te vertrekken en de volledige transfer aan te rekenen inclusief extra wachttijden.

ARTIKEL 9 – BAGAGE

Als klant kan u steeds 1 stuk ruimbagage en 1 stuk handbagage meenemen. Indien u extra bagage meeneemt of speciale bagage zoals fietsen, rolstoelen, surfplanken … dient u dit vooraf door te geven, hier zal een extra kost voor worden aangerekend (uitgez. opklapbare rolstoel).

ARTIKEL 10 – RECHTBANKEN

Voor alle geschillen zijn de rechtbanken van Hasselt bevoegd.